נתניהו: "ה'מומחים' שמשיאים עצות בטחוניות, יהיו הראשונים לתקוף כשנצא למבצע"

איתי גדסי No Comments on נתניהו: "ה'מומחים' שמשיאים עצות בטחוניות, יהיו הראשונים לתקוף כשנצא למבצע"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס במהלך ישיבת הממשלה למתיחות בדרום ואמירות שנשמעו מפי בכירים ב"כחול לבן" באשר לאופן הטיפול בטרור העזתי: "מה שמנחה אותי זה אך ורק בטחון ישראל; אותם 'מומחים' לא יישמו את המהלכים שהם קוראים ליישם כשהם נשאו בתפקידים רשמיים"

נתניהו בסיור בטחוני בשבוע שעבר צילום: קובי גדעון, לע"מ
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו דיבר בפתח ישיבת הממשלה והתייחס לועידת בחריין שהתקיימה שבוע שעבר ועסקה בתכנית המאה של ממשל טראמפ. "אני מבקש להשמיע לכם דברים שאמר שר החוץ של בחריין בשבוע שעבר: 'ישראל היא מדינה במזרח התיכון, היא חלק מהמורשת של האזור. לעם היהודי יש מקום בקרבנו. הציבור הישראלי צריך להאמין שיש מדינות באזור שרוצות להשיג שלום ושמעודדות את הפלסטינים לעשות שלום'. זוהי אמירה חשובה מאוד – היא תוצאה ישירה של המדיניות שלנו שהופכת את ישראל לכוח עוצמתי באזור ולכוח עולמי עולה".

נתניהו אמר: "בשעה שאנחנו מתקרבים למדינות ערב, ומנרמלים בהדרגה את היחסים עמן, ובשעה שאנחנו בירכנו על הכנס בבחריין שנועד בראש ובראשונה להביא לפריחה כלכלית לפלסטינים ולאזור כולו, באותה שעה, הפלסטינים תקפו את הכנס בשצף קצץ בניגוד לאינטרס שלהם עצמם. בימים האחרונים הרשות הפלסטינית אף עצרה איש עסקים פלסטיני, אחר כך הם שחררו אותו בלחץ אמריקני. כל פשעו היה שהשתתף בכנס כלכלי שמטרתו לקדם את הכלכלה הפלסטינית".

"דבר אחד ברור עולה מכל זה – הפלסטינים נחושים להמשיך את הסכסוך בכל מחיר, כולל במחיר של רווחתם של הפלסטינים עצמם. כך לא פועלים מי שרוצים לקדם שלום. אנחנו לעומתם ממשיכים לקדם את הקשרים עם העולם הערבי, כולל היום הזה, וזה משרת את כולם".

בנוגע למתיחות בדרום, אמר נתניהו: "באשר לעזה, אנחנו מבינים היטב את המצוקה של ישובי העוטף, ואנחנו פועלים להקל עליהם ככל הניתן. בשבוע שעבר הפעלנו סנקציות כבדות על חמאס כולל עצירת הדלקים. אם נצטרך נפעיל אמצעים קשים בהרבה. את הפעולות הללו אנחנו עושים בעצה אחת עם כל גורמי הביטחון. אני לא מתרשם מהתעמולה של 'המומחים' למיניהם. רבים מהם משיאים לנו עצות שהם בעצמם לא יישמו כשהם היו בתפקיד. ושלא נתבלבל, הם גם יהיו הראשונים לבקר אותנו אחרי שנצא למבצע צבאי רחב היקף, דבר שייתכן שנאלץ לעשותו. לכן מה שמנחה אותי זה רק דבר אחד – ביטחון מדינת ישראל".



0 תגובות